Un review nu este bun doar pentru marketingul unui business, ci este este de ajutor pentru conturarea unei imagini de ansamblu la adresa brandului. Importanta unei marturii este atat de evidenta; antreprenorii de afaceri mici care se afla la primul lor business stiu sa vaneze cu sarguinta review-uri pozitive, de care se ajuta pentru promovarea unei imagini pozitive si de incredere a companiei in online.
De ce sunt importante testimonialele?
Exista cateva motive si toti revin la un lucru foarte important: marturiile fac ca oamenii sa se simta mai in siguranta in legatura cu afacerea dumneavoastra, fie ca prestati servicii sau distribuiti diverse produse de care acestia sunt interesati.Nici mai mult nici mai putin. Si iata cum:
Testimonialele va umanizeaza brandul
Ca un studiu de caz, un testimonial pozitioneaza marca drept o poveste in care dumneavoastra sunteti roul. Un studiu de caz, totusi, necesita multe cunostinte specifice. Oricine stie ce face o companie, poate sa citeasca si sa inteleaga un testimonial, si asta le da atat de multa putere. Cu un testimonial, un potential client ajunge sa va vada in actiune, investindu-va cu deplina incredere inainte de a apela la compania dumneavoastra. Un review bun se concentreaza asupra faptelor, dar are de asemenea un element emotional suficient pentru ca perspectivele sa se poata bucura in curand de rezultate asemanatoare, la fel de dorite.
Testimonialele reflecta longevitatea companiei
O afacere care tocmai si-a deschis portile ieri probabil nu are un singur testimonial de la clientii anteriori. Astazi, cand comertul din ce in ce mai mult se misca in online, toate semnele care fac ca marca dumneavoastra sa para mai solida in eterul online sunt marcaje de incredere vitale. Totusi, exista si riscul ca aceste testimoniale sa fie false. De fapt, oricine poate scrie orice cuvant, oricat de fals, la adresa unei companii. Dar oamenii tind sa aiba incredere in capacitatea lor de a identifica o marturie falsa si de cele mai multe ori nu vor pune la indoiala continutul marturiilor din marcile reputate, de altfel.
Testimonialele ii ajuta pe clienti sa cumpere
Atunci cand oamenii se gandesc la o achizitie, in general doresc sa stie ca cineva ca ei a avut succes in trecut in privinta acelei achizitii. Acest lucru este valabil mai ales in lumea B2B, unde multe aspecte specifice ale modului de afacere al unei companii influenteaza daca o solutie este una potrivita sau nu. Atunci cand permiteti afisarea testimonialelor, puteti sa:
- Generati ROI cu marturii de la cei cu titluri similare sau acreditari similare;
- Creati un caz de afaceri cu marturii de la cei de la un tip similar de afaceri;
- Faceti o conexiune personala atunci cand un client impartaseste detalii despre compania dumneavoastra.
Desi efectul poate fi subtil, adesea este doar scanteia pe care un potential client trebuie sa o aprofundeze mai mult in ceea ce ii ofera. Si din moment ce marturiile pot fi vazute chiar in partea superioara a canalului de vanzari, acestea contribuie la credibilitatea companiei pe care o gestionati.
Testimonialele sunt o dovada sociala puternica
Desi exista multe modalitati de a examina dovezile sociale, dintr-o perspectiva a marketingului inbound, poate fi mai usor sa va ganditi la aceasta ca succesul altora va influenta rezultatele viitoare cu un produs sau serviciu. Pe scurt, cu cat mai multi oameni fac ceva, cu atat este mai atractiv. Vedem acest lucru tot timpul in peisajul de marketing digital de astazi, cu inscrieri prin abonament prin e-mail.
Bineinteles, stim cu totii ca oamenii pot gresi in legatura cu ceva practic. Insa intelepciunea multimilor sugereaza ca, cu cat mai multi oameni ajung in spatele unei idei, cu atat este mai probabil ca defectele sale sa fi fost subliniate – de cineva, uneori – daca ar conta cu adevarat.
Cand scrieti un testimonial, acesta apare alaturi de fotografia celui care l-a expus. Faceti acelasi lucru cand incercati sa vindeti o casa – creand conditiile in care clientul isi poate imagina cum ar fi sa locuiasca acolo, in locatia sugerata de dumneavoastra .Iata, insa, cea mai mare provocare: persoanele sunt mult mai susceptibile de a oferi in mod voluntar feedback negativ decat feedback pozitiv. Asigurandu-va ca procesul de urmarire ulterioara va ofera o modalitate usoara si intuitiva de a colecta toate aceste laude. Impactul puternic al marturiilor clientilor asupra perspectivelor de business poate fi stimulat sa actioneze in deplinatate in sensul de mers al business-ului dumneavoastra.