Webdesk Agency
Racheta SEO Webdesk

Optimizare SEO

Vrei sa ajungi in prima pagina din Google si sa beneficiezi de trafic organic de calitate, 100% nisat?

Promovare SEO cu rezultate vizibile

O campanie eficienta de promovare SEO presupune parcurgerea mai multor etape, printre care analizarea, identificarea si optimizarea elementelor On Page, Off Page, cat si aspecte tehnice ale paginii promovate (simplitatea codului, ordinea elementelor, vizibilitatea continutului sau numarul de requesturi HTTP).
Vizibilitate website in Google SERP
Vizibilitate website in Google SERP
Prima pozitie in Google SERP
Optimizare SEO

Servicii SEO dedicate

Audit SEO Complet

Auditul SEO pe care agentia noastra vi-l pune la dispozitie este compus din 3 parti – Auditul SEO On Page, Auditul SEO Off Page si Auditul UX – UI (trateaza aspecte legate de viteza de incarcare, design, experienta utilizatorului cu interfata si procesul de navigare).

Optimizare On-Page

Procesul de optimizare SEO On Page se focuseaza pe analiza cuvintelor cheie, implementarea configuratiilor HTML (tag-uri H1, H2, H3, corectarea URL-urilor, realizarea metadatelor si continutului in functie de cuvintele cheie stabilite pentru fiecare pagina din site.

Optimizare Off-Page

Strategia de optimizare SEO Off Page tine cont de bugetul clientului si de obiectivele setate. Aceasta vizeaza aparitii in presa autoritara, targetul principal fiind publicatiile de nisa in care se lanseaza materiale pentru cresterea vizibilitatii in SERP pe cuvinte cheie non brand.

Promovare SEO pas cu pas

SEO On-Page

Procesul de optimizare SEO incepe on site! Te ajutam cu optimizarea SEO de la zero sau cu auditul si reglementarea problemelor site-ului sau magazinului tau!

A Etapa de analiza SEO On-Page

Auditul SEO On-Page este realizat cu instrumente de analiza SEO Performante, precum Screaming Frog SEO Spider sau Rank Tracker din pachetul SEO Power Suite. Prin intermediul acestor instrumente se analizeaza aspectele tehnice (configuratiile HTML, permisiunile de indexare pentru motorul de cautare) si aspectele legate de setarile on-page ale fiecarui URL in parte din site-ul de prezentare sau magazinul online analizat.

Ce analizam in procesul de audit SEO On-Page:
  • Analiza metadate: titluri SEO, metadescrieri.
  • Analiza atribute / etichete HTML: H1(titlu), H2(subtitlu), setarea tagului Alt Text la nivelul pozelor incarcate in site.
  • Analiza continut: analiza thin content (continut slab ca volum de cuvinte), unicitate, densitate cuvinte cheie (continut spam).
  • Analiza cuvintelor cheie adiacente pentru fiecare pagina dintr-un site de prezentare sau pentru fiecare categorie dintr-un magazin online.
  • Analiza structura URL in conformitate cu grupurile de cuvinte cheie targetate.
  • Analiza structura linkuri interne – verificarea posibilitatilor de plasare a legaturilor catre alte pagini sau articole din site.
  • Analiza fisiere robots.txt, sitemap.xml si schema.org.
  • Analiza redirecturi  – identificarea paginilor care sunt sau pot fi redirectionate pentru cresterea eficientei procesului de optimizare SEO On-Page.

B Etapa de optimizare SEO On-Page

Analiza cuvintelor cheie

In cazul proiectelor noi, respectiv site-urile sau magazinele online pe care le configuram de la zero in cadrul departamentului intern de web design, fiecarei pagini de serviciu, respectiv fiecarei categorii ii este atribuit un grup de cuvinte cheie. Analiza cuvintelor cheie se realizeaza cu ajutorul instrumentelor performante precum Google Keyword Planner sau Topics, by SEO Monitor. Pentru site-urile de prezentare sau magazinele deja lansate in mediul online, analiza cuvintelor cheie in functie de structura actuala a URL-urilor se realizeaza in cadrul Auditului SEO On - Page.

Organizarea si optimizarea continutului

Crearea si optimizarea continutului pe baza analizei initiale a cuvintelor cheie reprezinta o parte importanta din strategia de crestere a traficului organic non – brand. Spre deosebire de tehnicile invechite de canibalizare / supra optimizare a densitatii cuvintelor cheie, in momentul de fata motorul de cautare Google apreciaza continutul realizat intr-o maniera naturala, utila pentru ca utilizatorul sa afle cat mai multe informatii despre serviciile sau produsele pe care le oferiti. Departamentul nostru de SEO Copywriting va poate ajuta sa creati de la zero sau sa optimizati continutul actual din site-ul dumneavoastra pentru o clasare mai buna in paginile de rezultate oferite de motorul de cautare Google.

Configurarea elementelor / etichetelor HTML si a metadatelor

Pe baza analizei cuvintelor cheie si a potentialului de trafic pe care il prezinta fiecare cuvant din grupul asociat fiecarei pagini de serviciu sau fiecarei categorii de produse din magazinul online se realizeaza configurarea etichetelor HTML relevante in anul 2020: H1, H2, atributele ALT Text pentru imagini, precum si a metadatelor: Metatitlu (SEO Title) + Metadescriere – fragmentele reprezentative pentru orice URL (pagina web) pe care motorul de cautare le afiseaza in paginile de rezultate. Aceste elemente influenteaza intr-un procent semnificativ pozitiile paginii in SERP, iar din aceasta cauza trebuie configurate corespunzator, in asentiment cu produsele listate in respectiva categorie sau cu descrierea serviciului oferit.

Optimizarea URL-urilor

In functie de cuvantul cheie principal atribuit paginii sau categoriei in cauza, se seteaza URL-ul astfel incat acesta sa ofere greutate acelei expresii. In cazul unui website realizat de la zero, departamentul nostru de web design se ocupa de setarea corecta a URL-urilor la indrumarea departamentului SEO, insa in cazul unui proiect deja lansat in mediul online, in urma auditului SEO On Page vor fi semnalate URL-urile problematice: cele publicate si indexate cu o extensie de cifre la final, cele care contin simboluri sau diacritice, cele care nu corespund cu grupurile de cuvinte cheie targetate sau cele in care se repeta anumite cuvinte cheie, aspect considerat spam de catre motoarele de cautare. Aceste URL-uri vor fi redirectate folosindu-se modulele corespunzatoare fiecarei platforme in parte.

Tooluri folosite:

SEO Off-Page

Procesul de optimizare SEO Off Page include analiza competitorilor tai si punerea in practica a strategiei necesare pentru ca tu sa ii intreci in cel mai scurt timp!

A Etapa de analiza SEO Off-Page

Auditul SEO Off Page pentru site-urile de prezentare sau magazinele online care au mai fost promovate in trecut este realizat in paralel cu analiza principalilor competitori pe nisa respectiva.

Ce analizam in procesul de audit SEO Off-Page:
  • Analiza profil backlink-uri(retea de link-uri externe): pentru website-ul analizat.
  • Analiza profil backlink-uri(retea de link-uri externe): pentru un numar variabil de competitori directi.

B Etapa de optimizare SEO Off-Page

 

Materiale in presa autoritara - Branding & Vizibilitate Online

Scopul materialelor de promovare lansate in presa este acela de a imprumuta autoritate paginilor site-ului sau categoriilor magazinului dumneavoastra online, transferal de autoritate realizandu-se prin intermediul hyperlink-urilor cu tag-ul dofollow. Totusi, aceste materiale pot fi benefice si prin prisma vizibilitatii pe care o ofera brandului si serviciilor / produselor propuse de acesta. Astfel, stirile lansate in publicatiile cu nisa business, studiile de piata, analizele si insight-urile lansate in presa de profil, precum si comunicatele de presa reprezinta resurse valoroase in procesul de branding & vizibilitate online, mai ales ca pot fi insotite de materiale grafice (bannere, grafice) care sporesc vizual vizibilitatea afacerii dumneavoastra.

Materiale in presa autoritara - Native Advertising

Exista publicatii din presa autoritara in care materialele publicitare pot face imediat nota discordanta si se pot remarca imediat ca nefiind de actualitate sau interes pentru publicul tinta al respectivei publicatii. De aceea, este necesar ca stategia de optimizare SEO Off Page sa cuprinda si materiale de promovare tip native advertising, care se integreaza perfect in profilul publicatiei autoritare targetate fiind concepute sub forma de ghiduri (DIY, Cum sa, De Ce, Liste). Desi promovarea serviciilor si a produselor se realizeaza intr-un mod mascat, scopul final al strategiei de optimizare SEO Off Page prin Native Advertising este cresterea traficului non brand.

Infografice & Video Content

Din strategia de Content Marketing a site-ului sau magazinului tau online trebuie sa faca parte si publicarea lunara a infograficelor sau materialelor video. Te intrebi care este relevanta acestora si de ce sunt utile in procesul de optimizare SEO Off Page? Vizitatorii tai pot gasi informatii relevante in videoclipurile si infograficele publicate, iar distribuirea lor pe bloguri, reviste si ziare online poate fi o oportunitate excelenta de a atrage link-urile naturale care vor creste autoritatea generala a website-ului tau! Daca informatiile tip text pot fi rescrise, videoclipurile si graficele sunt mai dificil de replicat, iar preluarea lor va trebui sa fie insotita de mentiunea sursei.

Semnalele pe platformele Social Media

Materialele de promovare lansate in presa nu vor aduce beneficiile si impresiile preconizate daca publicul tinta interactioneaza cu acestea doar in momentul in care se afla pe homepage sau pe prima pagina din categoria aferenta.O maniera excelenta de interactionare este reprezentata de distribuirea materialelor din presa pe platformele sociale. Acest aspect se poate realiza atat pe paginile de Social Media ce apartin brandului, dar si pe paginile de Facebook care apartin revistelor sau ziarelor online respective. Cu cat link-ul materialului din presa primeste mai multe distribuiri iar utilizatorii interactioneaza mai mult cu respective postare, cu atat mai relevant ava fi influenta acelor materiale in cresterea organica a site-ului / magazinului online.
 

Raportare lunara

Pe masura realizarii auditului initial, clientul beneficiaza de acces in timp real la un fisier de tip Google Drive unde poate analiza observatiile celor doua departamente din cadrul agentiei noastre. La finalizarea auditului, acesta va fi trimis si sub format .xls pentru a fi usor de parcurs de catre persoanele din firma dumneavoastra care doresc sa il vizualizeze sub forma printata. Totodata, integrarea site-ului sau a magazinului online cu o unealta de monitorizare trafic precum Google Analytics va poate ajuta sa observati mai bine sursele de trafic, conversiile si parcursul utilizatorilor in site/magazin.

Esti gata sa discutam despre afacerea ta?

Spune-ne cum te numesti, alege modalitatea de comunicare si un reprezentant Webdesk te va contacta in cel mai scurt timp.

0749 323 375    |   office(at)webdesk.ro

Clientii nostri:

SEO FAQ

Da! Pentru un site sau magazin online deja indexat, auditul SEO realizat manual (nu cu tool-uri automatizate) este indispensabil pentru realizarea strategiei de optimizare in Google. De ce? Auditul ofera o privire de ansamblu clara asupra problemelor pe care trebuie sa le solutionam pentru a demara o campanie de promovare seo cu rezultate vizibile.
Strategia de optimizare SEO incepe cu analiza cuvintelor cheie de interes pentru business-ul dumneavoastra. In functie de aceste grupuri semantive, se aleg paginile din site sau categoriile din magazin pe care le vom optimiza on – page, urmand ca apoi sa crestem vizibilitatea acestora in Google prin intermediul referintelor obtinute in presa autoritara de nisa. Regasiti mai multe informatii despre aceste etape pe site-ul nostru.
Serviciile de optimizare SEO On Page incep cu analiza grupurilor de cuvinte cheie pentru fiecare pagina din site-ul sau magazinul dumneavoastra si optimizeaza elementele de interes din punct de vedere SEO la nivel intern. In functie de research-ul facut se seteaza corespunzator structura URL-urilor, metadatele, configuratiile HTML, structura link-urilor interne si se optimizeaza continutul. Daca toate aceste etape au fost deja parcurse, scopul nostru este sa corectam eventualele carente pe care site-ul sau magazinul tau le are si sa ne asiguram ca intregul proces este parcurs corect.

In primul rand, trebuie sa stiti faptul ca fiecare site / magazin online care apare in topul rezultatelor oferite de Google este deja optimizat la nivel on – page, asadar nu este suficient acest aspect. Noi analizam autoritatea si link-urile competitorilor dumneavoastra si in functie de aceasta analiza construim o strategie de linkbuilding completa (advertoriale SEO, campanii native advertising, comunicate de presa) pe termen lung, astfel incat sa va depasiti competitorii directi.

Pentru ca vorbim despre un serviciu de promovare complex, cu rezultate pe termen lung, este absolut necesar sa primiti un raport lunar detaliat din partea agentiei colaboratoare. Exceptand feedback-ul constant despre campanie pe care il oferim clientilor nostri, acestia au acces la un raport lunar care include evolutia cuvintelor cheie targetate, un sumar al activitatilor de optimizare on page & off page desfasurate, dar si recomandari pentru imbunatatirea rezultatelor in Google. De asemenea, daca nu ne ocupam noi de modificarile in site / magazin, raportul vine insotit de o lista de recomandari pentru echipa dumneavoastra de programatori.
FAQ Webdesk Agency

Ultimele articole de pe blog