Vine un moment in care fiecare business risca sa fie amenintat de esec, motiv pentru care trebuie sa va inarmati cu strategii de marketing online, urmate sau recomandate de antreprenori de succes.

Obiceiurile reprezinta calitatea definitorie a fiecarei persoane. Indiferent daca sunt rezultatul instinctelor genetice, al invatarii cognitive sau al conditionarii mediului, obiceiurile nu numai ca alcatuiesc o parte esentiala a vietii, ci determina si succesul si esecul acesteia. In timp ce obiceiurile proaste pot genera rezultate nefavorabile, cele bune va pot rasplati prin succes pe toate planurile, inclusiv in afaceri.

Cum balanseaza un antreprenor succesul din online?

Raspunsul este simplu si cuprinzator: prin STRATEGII DE MARKETING ONLINE.
STRATEGII DE MARKETING ONLINE

Ca antreprenor online, fiecare aspect al gandirii, tratarii si implementarii strategiei dumneavoastra necesita eficacitate pentru a produce rezultate. Eficienta nu este doar un factor determinant in procesul de luare a deciziilor, dar ocupa un rol esential in centrul operatiunilor de afaceri, permitandu-va sa va eficientizati sarcinile, sa va monitorizati progresul si sa imbunatatiti eficienta afacerii detinute.

Cel mai important, un antreprenor inteligent se inspira din povestile altor afaceri de succes care au parcurs deja acest itinerariu si si-au impartasit reusitele si esecurile:

1. Antreprenorii online isi imbunatatesc continuu experienta de comert electronic.

Antreprenorii online de succes sunt intotdeauna dornici de a-i oferi clientului cea mai buna experienta posibila. Intrucat proprietarii de site-uri web create nu pot interactiona direct cu clientii lor, site-ul web dobandeste rolul de a ghida clientii si de a-i ajuta pe tot parcursul procesului de cumparaturi.

Un antreprenor de succes intelege importanta utilizarii resurselor pentru imbunatatirea aspectelor cheie ale site-ului web care controleaza punctele vizate de clienti. Aceasta include functii majore, cum ar fi design web, continut vizual si grafica web, navigare, text, proces de checkout, design responsive si politici de returnare etc. Aceasta ofera clientilor o propunere de valoare excelenta atunci cand ajung si interactioneaza cu magazinul online pe care il detineti.

Cel mai bun mod de a gasi ceea ce le place clientilor in privinta magazinului dumneavoastra este sa le vorbiti si sa primiti feedback din partea acestora. Aceasta nu inseamna ca trebuie sa ii abordati in particular; puteti utiliza e-mailuri, notificari pop-up, chatbots si pagini de social media pentru a va conecta si a construi o conexiune cu acestia.

Desi exista multe alte sugestii in vederea imbunatatirii experientei web a utilizatorilor, iata cateva idei pe care site-urile web de e-commerce le folosesc pentru a obtine feedback-ul clientilor:

  • Cum va putem imbunatati experienta?
  • Sunteti multumit de achizitia dumneavoastra? Cautam mereu mai multe imbunatatiri.
  • Mentionati cum ne-ati gasit?
  • Exista ceva ce ai crezut ca ar putea fi mai bun? Suntem intotdeauna deschisi la sugestii.
  • Ce te-a influentat sa cumperi de la noi?
  • Oferta noastra este mai variata decat in alte magazine?
  • Daca puteti elimina un lucru din site-ul nostru, care ar fi acela?

2. Sunt constienti de fiecare fata a activitatii lor.

Fiind un antreprenor de succes in online, trebuie sa ramai atent si constient la ceea ce se intampla pe site-ul tau. Oricat de rapid se construieste, se maturizeaza si creste o afacere de e-commerce, nu trebuie sa lasati procesele birocratice sa va ghideze entuziasmul din a merge mai departe.

Antreprenorii web de succes nu devin multumiti si nu permit dezorganizarea activitatii lor. Acestia raman proactivi, organizati si informati pe deplin despre operatiunile lor online. Ei monitorizeaza eficienta operationala a site-ului lor web, inclusiv cat de bine functioneaza, indiferent daca actualii clienti pot cauta cu usurinta produse, procesul de checkout functioneaza fara probleme si daca acestia intampina probleme in efectuarea comenzilor.

Prin evaluari consistente si o mentenanta eficienta a site-ului, puteti identifica, imbunatati si mentine un flux lin de operatiuni, asigurandu-le clientilor servicii de cea mai buna calitate pe care le poate oferi un site web.

3. Cunosc valorile.

Pentru a va dezvolta afacerea, trebuie sa cunoasteti valorile care indica starea de sanatate a afacerii dumneavoastra. KPI-urile sau indicatorii cheie de performanta va ajuta sa urmariti progresul afacerii online pe care o detineti, sa creati strategii eficiente si sa va imbunatatiti rentabilitatea. Aceasta include costul pe achizitie (CPA), vanzarile medii / lunare, rata de conversie, valoarea medie a comenzii, rata de abandonare a cosulu sau rata de achizitie repetata. Evident, exista multe alte CPI frecvent utilizate pentru a determina potentialul de cumparare si rata de succes a diferitelor forme de campanii de marketing digital.

Cunoscandu-va numerele, luati decizii mai bune si evitati capcanele majore carora le sunt prada antreprenorii web fara experienta.

4. Aleg partenerii potriviti.

Multe companii de comert electronic, fie ca discutam despre optimizarea SEO a site-ului in motorul de cautare sau de campanii Pay-Per-Click, care au obtinut succes timpuriu, isi crediteaza realizarile partenerilor pe care i-au ales in perioada frageda. De la gazduire, dezvoltare web si marketing pana la logistica, securitate si asistenta, fiecare dintre acesti factori joaca un rol esential in a ajuta site-ul sa isi atinga obiectivele de afaceri in mod eficient.

Fara un furnizor bun de hosting, nu veti obtine viteza si fiabilitatea de care aveti nevoie pentru a va pastra clientii.

Un partener de dezvoltare si design necorespunzator nu va oferi magazinului functii prietenoase si estetice pentru a atrage clientii. In mod similar, aveti nevoie de o agentie web din Bucuresti buna pentru a aduce expunere la produsele si serviciile dumneavoastra, sa cresteti in clasamente si sa generati oportunitati.

Conform unor sondaje realizate de Webdesk Agency, 84% dintre clienti nu vor cumpara de pe un site daca acesta nu este securizat. Antreprenorii web nu pariaza niciodata cu site-ul lor web; ei iau decizii informate atunci cand isi aleg partenerii. Aceasta implica citirea unor recenzii pe Google sau marturii ale clientilor.

Cercetarea inainte de a colabora cu un partener poate face o diferenta uriasa in operatiunile cotidiene ale magazinului de e-commerce.

5. Antreprenorii web de succes testeaza fiecare aspect al site-ului lor web.

Un antreprenor care apreciaza importanta ingeniozitatii si psihologiei clientilor in comertul electronic experimenteaza intotdeauna diferite sectiuni ale site-ului. Acest lucru le permite webmasterilor sa exploreze potentialul de marketing al magazinului lor, sa-si imbunatateasca rata de conversie, sa remedieze ratele scazute ale vanzarilor si, in final, sa genereze mai multe venituri.

Obisnuinta de a testa idei noi in online este un proces de-a lungul continuu si constant in mediul e afaceri. Desi exista multe lucruri cu care puteti incepe, iata cateva domenii esentiale vizate mai de antreprenorii web de succes:

  1. Model de pagina de produs: Adesea, cea mai neglijata parte a site-ului web, paginile de produs, au un potential mare de conversie daca sunt prezentate optim. Puteti incerca teme mai apropiate si orientate spre caracteristici pentru a evidentia propunerea de vanzare unica a produsului dumneavoastra intr-un mod mai eficient pentru client.
  2. Pagina de checkout: Magazinele de e-commerce de succes utilizeaza formulare de checkout pagina si reduc campurile inutile pentru a se asigura ca procesul de cumparare este rapid si necomplicat pentru clienti.
  3. Recenzii: Prezentarea de recenzii acolo unde acestea conteaza cel mai mult, cum ar fi pagina de pornire, va poate ajuta sa ii angajati pe clienti in procesul de cumparare al produselor dumneavoastra. Clientii apreciaza feedback-ul, in special din partea altor clienti care au folosit aceleasi produse de care sunt interesati.
  4. Pret: Testarea diferitelor game de preturi pe produsele dumneavoastra populare va poate avantaja afacere online, mai ales atunci cand detineti diferite magazine regionale. Luand contact cu notiuni despre demografii si preferintele clientilor va poate ajuta in variatia preturilor si propunerea de reduceri si pachete promotionale.

De asemenea, cele mai bune strategii de marketing online se bazeaza pe utilizarea de diferite instrumente care va pot oferi rezultate exacte atunci cand intentionati sa faceti modificari in site sau campaniile derulate. Instrumente precum Google Analytics sau Ahrefs va pot ajuta sa obtineti o prezentare mai detaliata a site-ului dumneavoastra web.

Prin incorporarea acestor cinci strategii de marketing online in afacerea detinuta, va puteti apropia de atingerea obiectivelor de afaceri finale si de a va dezvolta afacerea exponential la nivel regional, iar mai apoi national si chiar international.