Hartile interactive invita vizitatorii site-urilor sa se conecteze cu acestea si sa descopere mai multe despre produsele si serviciile furnizate.

Indiferent daca utilizati o harta pentru a le prezenta locatiile magazinului pe care il detineti sau pentru a le oferi o idee despre cum pot utiliza potentialii clienti produsele si serviciile furnizate, adaugati prin aceasta un element care ii implica in pagina si face vizitarea site-ului mai interesanta.

Continutul interactiv este atractiv pentru proprietarii de afaceri. Aproximativ 87% dintre marketeri considera ca elementele interactive va dau idei de atragere a clientilor, ajutandu-va, astfel, sa le atrageti atentia utilizatorilor pe o piata suprasaturata.

Hartile sunt doar un tip de continut interactiv pe care s-ar putea sa il fi luat sau nu in considerare. Cu toate acestea, orice noua functie adaugati in site pentru a-i conecta pe utilizatori la continutul si facilitatile acestuia constituie plusuri pentru brandul dumneavoastra.

Integrarea hartilor interactive in site-urile web cu design responsive:

1. Elimina monotonia

La aceasta ora, in online exista aproximativ 1,7 milioane de site-uri web cu si fara design responsive. Cele mai multe dintre aceste site-uri sunt foarte asemanatoare ca aspect si caracteristici. Exista o formula care functioneaza, dar aceasta poate crea, de asemenea, monotonie, deoarece utilizatorii vad continuu acelasi lucru din nou si din nou.

Cu toate acestea, daca adaugati o harta interactiva, ati adaugat ceva unic pentru afacerea dumneavoastra online si ii mentineti pe vizitatori implicati si conectati cu informatiile din site-ul dumneavoastra.

2. Adauga statistici vitale

Daca detineti o agentie imobiliara sau o firma de paza, adaugarea de informatii printr-o harta interactiva va poate ajuta sa atrageti mai multi potentiali clienti si sa convertiti vizitele in colaborari.

Principiul?

Adaugarea unei harti in site-ul dumneavoastra web cu design responsive le arata cumparatorilor ca doriti ca acestia sa beneficieze de facilitatile de care au cel mai mult nevoie atunci cand iau in calcul achizitionarea unei noi locuinte intr-un alt cartier sau oras.

Oferirea de informatii avansate poate, de asemenea, sa creeze un nivel de incredere intre agent / firma si client. Prin intermediul hartilor puteti oferi date asupra criminalitatii din diferite cartiere pentru a arata utilizatorului care sunt statisticile unui anumit cartier, acestia decizand, la final, ca vor avea nevoie de serviciile unei firme de paza.

Harta interactiva le ofera utilizatorilor posibilitatea de a cauta dupa adresa sau cod postal. Acestia pot filtra, apoi, dupa infractiuni specifice, cum ar fi furtul de vehicule, atacuri sau intrari prin efractie.

Indiferent de tipul de afacere pe care o detineti, ganditi-va la motivele pentru care utilizatorii ar putea incerca produsul sau serviciul dumneavoastra. Ulterior, apelati la o agentie web design din Bucuresti pentru implementarea unei harti interactive in site, pentru a-i incuraja pe potentialii dumneavoastra clienti sa ia masuri mai devreme decat mai tarziu.

3. Evidentiaza specificul unui business

Elementele animate de designul unui site permit utilizatorului sa vada ca s-ar putea intampla ceva daca dau click pe o harta sau ilustratie. Unele harti interactive folosesc grafica de miscare pentru a atrage atentia utilizatorilor si a le arata ofertele pe care le au, locatii diferite sau chiar pur si simplu faptul ca dand click pe acea zona a unei harti, ceva se schimba.

O alta sugestie este de a pune la dispozitia utilizatorilor portofoliul de clienti detinut sub forma unei harti interactive. Informatiile de interes sunt mai usor de retinut si mai eficient de gasit fiindca se separa mai intai statele si ulterior se arata unde se afla locatiile existente ale clientilor din portofoliu.

Ce puteti afla de pe acest site web?

Indiferent de tipul de afacere pe care o detineti, puteti utiliza o harta de locatie pentru a segmenta zonele pe care le deserviti, locatiile sediilor sau alte informatii bazate pe locatie.

4. Directioneaza si orienteaza utilizatorii

Hartile interactive reprezinta o modalitate interesanta de a oferi detalii despre site-ul dumneavoastra web si de a oferi vizitatorilor site-ului o sansa de a afla mai multe fara a-i plictisi. Cine poate rezista sa faca click pe o harta interactiva si sa vada ce se intampla in continuare?

Mai mult, sunteti cu un pas mai aproape de a crea propriul desen animat educational. Probabil ati observat aceasta tehnica pe site-uri de calatorie si chiar pe site-uri educationale. Spre exemplu, site-urile unor cunoscute agentii de turism pun la dispozitia utilizatorilor o harta interactiva care prezinta locatia fiecarei insule.

Facand click pe oricare dintre etichetele pentru fiecare insula, utilizatorul va afla mai multe detalii despre acest loc. Spre exemplu, printr-un click pe eticheta pentru Insula Santa Cruz, poate aparea o caseta care explica o scurta istorie a insulei si a locatiilor turistice din insula respectiva.

Daca oferiti informatii detaliate pe site-ul dumneavoastra, utilizati o harta pentru a le segmenta si organiza optim, astfel incat atunci cand utilizatorii fac click pe anumite locuri de pe harta, colecteaza mai multe informatii.

5. Consolidarea blocurilor enorme de informatii

Daca aveti un depozit cantitativ de informatii, cum ar fi fotografii istorice sau carti educationale, puteti arata imensitatea colectiei sub forma unei harti cu puncte si apoi permiteti utilizatorului sa se extinda in zonele care il intereseaza cel mai mult.

In loc sa se simta coplesiti si sa nu stie unde sa navigheze, utilizatorii iau contact cu harta interactiva si se deplaseaza pe site mai eficient. Designul hartii poate fi personalizat, insa de obicei se opteaza pentru o harta cu puncte negre care conduc utilizatorul in diverse site-uri / pagini din site.

Utilizatorul incepe sa vada fotografii vechi ale respectivei locatii pe masura ce da click pe pictograma. Acest lucru permite utilizatorilor sa inceapa cu o locatie pe care o cunosc bine si apoi sa se extinda in alte zone ale orasului, invatand istoria pe parcurs.

Site-ul dumneavoastra nu are un impact prea mare asupra vizitatorilor daca ajung in el si merg mai departe. Hartile interactive sunt doar un alt mod de a face site-ul interesant sau atragator, astfel incat utilizatorul sa petreaca acolo un timp si sa exploreze ce aveti de oferit.

Daca harta are potentialul de a se potrivi cu tema generala a afacerii, atunci ar trebui sa implementati una chiar astazi pentru a le permite vizitatorilor sa faca click pe harta pentru a obtine detalii despre magazinul respectiv.