Construirea brandului este o necesitate pentru a-ti dezvolta afacerea. Exista literalmente mii de marci online, toate aspirand la o anumita recunoastere.

Fidelizarea clientilor este calea de a va distinge si a deveni un brand de succes in randul competitorilor online, iar pentru a atinge acest obiectiv, solutia consta in campanii de optimizare SEO puse in scena de specialisti cu statut vechi in marketingul digital.

Punctul de plecare este educarea si informarea publicului tinta prin furnizarea unui continut relevant pentru nevoile si aspiratiile lor, insa inainte de toate, un continut actualizat si la zi cu trendurile din segmentul in care activati.

Folosind tactici si tehnici subtile, va puteti educa publicul tinta, oferindu-le utilizatorilor informatiile necesare atunci cand au nevoie de ele, dar si o experienta unica pentru a-i transforma de la clienti ocazionali in clienti fideli ai brandului.

Cum asigurati succesul unei campanii de promovare?

In anul 2018 nu aveti o a doua sansa sa faceti o prima impresie!

Ganditi-va la interactiunile pe care le aveti in cadrul unei prime intalniri cu anumiti clienti pe care ii vedeti pentru prima data. Care sunt gesturile pe care le faceti instinctiv la o prima intalnire de afaceri? Probabil ca deschideti usa, salutati si va asezati respectuos. Aceasta analogie devine relevanta atunci cand intervine in comparatie contentul. Specialistii in marketing digital inteleg continutul ca pe un element-cheie de fidelizare a publicului; cu cat utilizatorii se infrupta cu informatii, servicii si produse prielnice nevoilor lor, cu atat mai mult creste probabilitatea ca ei sa revina si mai mult decat atat, sa promoveze compania in sensul cel mai benefic pentru bunul mers al business-ului.

Lasati publicul sa faca prima miscare

Un newsletter periodic este o varianta excelenta de a va fideliza publicul tinta. Prin intermediul acestuia, puteti observa ce si in ce masura utilizatorii apeleaza la produsele si serviciile dumneavoastra. Pentru specialistii in marketing, newsletter-ul este un instrument subtil prin care pate fi valorizat comportamentul de consum. Si de aceasta data, contentul este vital, intrucat cuvintele atrag simpatia sau reticenta oamenilor atunci cand vorbim de o campanie bazata pe content.

Mentineti legatura, dar faceti-o cu multa atentie

Cand oamenii au optat pentru newsletter, folositi acest gest in beneficiul promovarii. Cu alte cuvinte, concentrati intotdeauna informatiile pentru a raspunde nevoilor lor. Desigur, le puteti trimite cupoane, reduceri speciale sau informatii despre viitoarele vanzari, insa intotdeauna le impachetati in continut de calitate, implicat. Cu cat conversatia ta este mai dinamcica, cu atat traficul calitativ va creste si, implicit, vanzarile.

Pastrati-va brandul consecvent

Consecventa este vitala atunci cand vine vorba de construirea loialitatii fata de marca. Clientii dumneavoastra vor sa aiba aceiasi experienta de fiecare data cand interactioneaza cu brandul si cu afacerea in sine, mai ales in ceea ce priveste traficul in website. Daca au incredere ca ceea ce le prezentati este veridic, cu siguranta va vor accesa website-ul din nou cu prima ocazie. Consistenta experientei este ceea ce a construit branduri sonore, iar specialistii in marketing digital cred cu tarie ca insasi consistenta depaseste produsul. Postati, distribuiti si actualizati zilnic continutul din website si retelele sociale.

Focus pe ceea ce faci cel mai bine

Astazi, clientii doresc sa se identifice cu o misiune si valori de baza. Pentru ei, ceea ce faceti va reprezinta. Cu cat sunteti mai specific cu fiecare aspect al brandului dumneavoastra (aspect, utilizare, gust, atractivitate vizuala, logo, etc), cu atat clientii dumneavoastra vor intelege mai bine cine sunteti, ce anume sustineti si ce faceti. Concentrati-va pe oferirea celei mai bune experiente la navigarea in website si fluidizati pargurgerea paginilor si sectiunilor.

Construirea unui brand semnifica o serie de pasi mici, dar hotaratori care, atunci cand sunt executati corect, ar putea sa le ofere mai mult clientilor dumneavoastra. Este vorba despre crearea unei experiente unice a utilizatorului, satisfacerea nevoilor specifice si abordarea punctelor sensibile. Prin incitarea regulata a clientilor dumneavoastra prin diferite puncte si canale si prin construirea de relatii, puteti face ca brandul dumneavoastra sa se detaseze de concurenta, transformand cei mai buni clienti in sustinatori vocali pentru brandul si afacerea dumneavoastra.

Obiectivul oricarui business care deriva din loialitatea fata de brand este asigurarea faptului ca potentialii si actualii clienti au o experienta uimitoare care ii face sa doreasca sa se intoarca din nou si din nou in magazinul online sau website-ul pe care il detineti. Clientii loiali sunt vocali si isi vor transmite experientele lor familiei si prietenilor, prin intermediul canalelor lor sociale. De aceea, un continut eficient, concis si curat, adica lipsit de intentii directe este ceea ce poate loializa publicului si il poate convinge ca brandul dumneavoastra este singurul care ii poate satisface nevoia prin servicii si produse de calitate.

*marketingul online pune accentul pe strategii si tehnici subtile de promovare, generand un content capabil sa loializeze publicul tinta caruia va adresati serviciile;

*se vorbeste adesea despre brand loyality, iar agentiile de marketing online si SEO iti seteaza ca obiectiv primordial fidelizarea utilizatorilor prin furnizarea contentului convingator;

*desi distinctia nu este foarte clara, inca, rezultatele pe care le puteti obtine prin implementarea unei campanii de SEO sunt net superioare si concludente fata de cele generate de campaniile traditionale;

*inainte de a aspira la incasari mai mari, mizati pe vizibilitate si activitate dinamica in online; cu cat sunteti mai prezenti, cu atat aveti sanse mai mari sa va fidelizati clientii actuali si potentiali.