Daca utilizati alte retele sociale in detrimentul Google Plus, afacerea dumneavoastra ar putea sa fie lipsita de unele beneficii foarte importante. In ultimii ani, reteaua a suferit cateva actualizari majore – inclusiv modul in care ajuta companiile sa se conecteze cu clientii si noile perspective de vanzare. Acest ghid va va oferi o imagine rapida cu privire la tot ce trebuie sa stiti despre Google Plus si cum sa puneti platforma in slujba brandului dumneavoastra.

De ce Google Plus si nu o alta platforma?

La fel ca toate retelele sociale, Google Plus, cunoscut si ca Google+, ofera o oportunitate de a se conecta cu o comunitate de clienti si fani. Spre deosebire de alte retele, Google Plus are un impact semnificativ asupra SEO si a volumului de trafic de cautare. Iata de ce ar trebui sa ii acordati atentie:

Rezultatele cautarii locale

Paginile Google Plus pentru companii sunt acum gestionate prin intermediul serviciului Compania mea pe Google, o platforma care usureaza identificarea si conectarea clientilor cu compania dumneavoastra. Compania mea pe Google utilizeaza Cautare, Harti Google si Google Plus pentru a face marca mai vizibila in rezultatele cautarii locale. De exemplu, atunci cand cautati „Web Design Bucuresti & Promovare Online”, inregistrarile Google Plus vor aparea in partea de sus a rezultatelor cu toate informatiile relevante.

Valoare SEO pe termen lung

Google Plus ramane o parte esentiala a clasamentului cautarii organice si a vizibilitatii marcii. Simplul fapt este ca studiile privind factorii de clasificare SERP continua sa evidentieze influenta semnalelor Google (si, prin urmare, Google Plus) asupra afacerilor online in clasamentele organice este un castig standard pentru detinatorii de afaceri online.

Web Design Bucuresti & Promovare Online

Influenta asupra potentialilor cumparatori

Conturile Google Plus nu mai sunt necesare pentru ca potentialii si actualii clienti sa lase recenzii. Asta inseamna ca oricine face afaceri cu dumneavoastra isi poate impartasi experienta. Puteti utiliza recenziile de afaceri ca o modalitate de a obtine mai multa credibilitate, de a va creste clasarea in cautarea organica si de a influenta potentialii cumparatori sa va verifice veridicitatea activitatii in raport cu concurenta.

Resurse la dispozitia dumneavoastra

In plus fata de Google Plus, aveti la dispozitie o multime de alte resurse Google – Comunitati, YouTube, Gmail, Google Maps, Hangouts si AdWords – toate destinate sa va ajute sa va maximizati strategia de marketing.

Angajamentul comunitar

Organizand strategic conexiunile pe Google Plus, puteti segmenta categoriile de public tinta si puteti distribui continut relevant. Este o ocazie excelenta de a obtine +1, redistribuire si raspunsuri. Un studiu realizat de Webdesk Agency a aratat ca site-urile care utilizeaza butonul +1 obtin de la 3,5 ori mai multe vizite pe Google Plus. Aceasta este o importanta oportunitate pentru dumneavoastra sa va implicati in discutii sau sa contribuiti la redactarea, publicarea si optimizarea propriului continut.

Cum sa va configurati contul Google Plus pentru companii

Daca nu v-ati configurat contul Google Plus (sau nu va amintiti daca ati creat unul), va vom arata etapizat cum sa creati unul de la zero sau sa migrati pagina de afaceri existenta la Business My Business.

1. Creati un cont Compania mea pe Google

In primul rand, aveti nevoie de un cont Google My Business. Odata ce este setat, aveti automat acces la o pagina Google Plus pentru afaceri. Daca detineti mai multe companii in locatii diferite, trebuie sa configurati un cont Google My Business pentru fiecare dintre acestea, pe masura ce afacerea dumneavoastra va aparea in cautare in functie de locatie. Retineti ca va puteti conecta mereu prin Gmail pentru a va vedea paginile Google Plus existente.

2. Selectati tipul companiei

Inainte de a crea o pagina de afaceri, vi se va solicita sa selectati tipul companiei. Aveti la dispozitie trei optiuni: Storefront, Area Service sau Brand. Optiunile pentru magazin si zona de service sunt pentru intreprinderile locale, in timp ce marca este pentru produse sau alte tipuri de afaceri care nu sunt atasate unei anumite locatii. Daca selectati una dintre primele doua optiuni, vi se va solicita sa furnizati numele companiei si locatia geografica (daca nu ati facut deja acest lucru in primul pas).

3. Adaugati informatiile companiei

Apoi, veti primi cereri de completare a formularului in care adaugati informatiile companiei. Urmati aceste sfaturi pentru a va asigura ca profilul dumneavoastra de afaceri se evidentiaza si va implica mai mult:

Oferiti un gust vizibil brandului. Intreprinderile care adauga fotografii obtin 35% mai multe click-uri decat cele care nu le publica si 42% mai multe solicitari pentru indicatii de orientare.

Verificati atent daca informatiile sunt corecte. Toate informatiile pe care le furnizati trebuie sa fie 100% corecte. Daca introduceti gresit adresa sau adaugati ore gresite de lucru, acest lucru poate dauna serios experientei clientilor.

Utilizati cuvinte cheie relevante in descrierea companiei. Utilizati un limbaj simplu, usor de inteles, care include cuvinte cheie relevante ce descriu afacerea pe care o inscrieti pe Google+.

Creati o adresa URL personalizata. O adresa URL personalizata inseamna o adresa web scurta, usor de recunoscut pentru companie. Google va ofera sfaturi despre cum sa setati un astfel de URL, in asa fel incat sa fie prielnic si in cazul strategiilor de optimizare SEO.

Utilizarea Google Plus in Hootsuite a devenit mai pregnanta odata cu lansarea noului API Google Plus. Acum este posibil ca oricine sa posteze pe Google Plus de la Hootsuite – indiferent daca se doreste sa se posteze prin intermediul unei pagini sau al unui profil Google Plus. Acest lucru inseamna ca toti utilizatorii Google Plus pot sa transmita postarile in avans in paginile sau profilurile Google Plus direct din postarile Hootsuite Schedule. Cumulate, toate aceste facilitati va sunt de ajutor in cazul in care doriti ca afacerea dumneavoastra sa devina mai vizibila pe plan local. In plus, gratie actualizarilor curente, platforma Google+ a devenit usor de gestionat de toti utilizatorii.