Google.ro a fost deosebit de enigmatic cu privire la modul in care clasamentele sale sunt influentate de social media. Dar experienta profesionistilor din industrie dovedeste faptul ca un continut evergreen si redistribuit pe platformele de Social Media influenteaza destul de mult procesul de ranking al paginii respective. Si asta are sens. Algoritmul Google a fost proiectat, si este in mod constant optimizat, pentru a gasi si clasa continut de inalta calitate, util pentru fiecare interogare. Pentru a face acest lucru, este nevoie de o modalitate de a masura valoarea website-urilor.

Semnalele sociale reprezinta un factor util in determinarea acestei constatari deoarece sunt intelese ca evaluari independente ale continutului unei pagini. Ca utilizator Facebook, aveti nevoie de un continut interesant si relevant pentru nevoile dumneavoastra pentru a stagna pe platforma si a acorda atentie informatiilor furnizate de un anumit profil. Pentru ca pauza de lucru sa fie dedicata de publicul-tinta vizionarii videoclipurilor si postarilor care le vor impacta interesele, specialistii in marketing online contureaza strategii care imbina optim promovarea prin SEO si social media.

Social media ofera motorului Google o validare externa a valorii unei pagini. Marketingul in social media si optimizarea in motoarele de cautare functioneaza in tandem; ce functioneaza bine pentru SEO nu este suficient pentru Facebook.

5 modalitati prin care continutul SEO se poate integra perfect (si) in social media:

Un business online trebuie sa isi cunoasca identitatea inainte de a se promova

Internetul este un loc aglomerat. Pentru a iesi in evidenta, trebuie sa construiti o prezenta puternica si autentica. Acest lucru se realizeaza prin publicarea strategica a continutului optimizat pe retelele sociale in baza unui calendar de continut. Followerii ar trebui sa va poata recunoaste imediat ca autor al unei parti din continut datorita designului si tonului. Intregul continut ar trebui sa includa un mesaj pentru a fi relevant si coerent. In aceste conditii, un website va fi accesat mai des, astfel ca va creste si gradul de constientizare a afacerii in mod organic, lucru care este mult mai valoros decat orice tip de publicitate.

Dimensiunea conteaza – numarul de followeri este un indicator al autoritatii

Numarul total al follower-ilor si al conexiunilor la profilurile de social media are o influenta directa si semnificativa asupra clasamentelor unui business online. Cu cat mai multi, cu atat mai bine. Dar, inainte de a va gandi sa platiti o agentie care se ocupa de optimizare SEO pentru a stimula numarul de adepti online, ar trebui urmarita calitatea promovarii. Followerii reali se vor implica in continutul furnizat de o pagina, in timp ce cei neinteresati in mod deosebit nu se vor angaja cu adevarat in share-urirea postarilor sau a continutului din blogul website-ului. Daca doriti sa construiti o comunitate, trebuie sa incepeti sa va ganditi la business in calitate de lider. Lansarea continutului de inalta calitate este cruciala, dar trebuie sa va angajati cu publicul-tinta caruia va adresati produsele si serviciile.

Optimizarea continutului este un prim pas catre succesul in online

Identificarea cuvintelor cheie, planificarea continutului si includerea cuvintelor cheie in rubricile, postarile si hashtag-urile din online sunt, din nou, moduri prin care se poate eficientiza vizibilitatea unui business online. De asemenea, este important ca profilurile sa fie optimizate in acelasi mod in care si website-ul a fost optimizat: cu ajutorul cuvintelor cheie in review-uri, link-uri, biografii, subtitrari si chiar in text. Cand vine vorba de cautare, cuvintele cheie sunt pietrele de trecere care indruma oamenii spre continutul de inalta calitate. Un utilizator Facebook sau Twitter poate sa se stagneze asupra continutului unui website din cauza acestuia si sa-l placa, sa-l distribuie sau chiar sa devina follower si, ulterior, client al brandului in cauza.

Social media se extinde in mod constant

Daca iti limitezi angajamentul cu doar una sau doua platforme, pierzi oportunitati majore pentru a-ti promova continutul in fata unor segmente de public diferite. Utilizatorii Snapchat nu urmaresc neaparat YouTube, iar utilizatorii Instagram nu pot accesa in mod regulat Facebook. Ca si in cazul portofoliilor de investitii, este intotdeauna mai bine sa va diversificati strategiile de promovare pe Social Media pentru a va asigura ca beneficiati de un nivel ridicat de ROI pentru social media.

Promovarea de succes in social media si strategia SEO puternica opereaza prin aceleasi reguli: furnizarea unui continut inteligent, concis si valoros, urmarirea preferintelor publicului-tinta si angajarea intr-o comunicare nemediata cu acesta. Cautand conectarea cu followerii platformelor de social media, veti deveni cunoscut si de incredere ca expert in domeniu. Cei interesati vor incepe sa caute continutul si sa-i distribuie, pe principiul social al bulgarelui de zapada.