Bosanni

Bosanni este un brand romanesc, al carui obiect de activitate este producerea de corpuri de iluminat, folosind materiale certificate ecologic.

DETALII
PROIECT

Bosanni este o companie românească ce se definește ca fiind un Eco Art Light Boutique, individualizat prin produse moderne, eco-friendly. Astfel, această companie se ocupă cu producerea și comercializarea corpurilor de iluminat realizate din materiale 100% ecologice. În spatele companiei se află o echipă de specialiști în design interior, care lucrează constant pentru lansarea colecțiilor de corpuri de iluminat decorative, eco-green. Compania Bosanni este un adevărat trendsetter pe piața corpurilor de iluminat, deoarece produsele lor ies din zona producțiilor mass market și se diferențiază prin unicitate și calitate Premium. Partenerul principal al companiei Bosanni este Philips, ceea ce dovedește calitatea superioară a acestor produse.

SOLUTIA
NOASTRA

Lansarea unui magazin online cu design si functionalitati moderne, cu un numar limitat de colectii si produse exlusiviste, dar si asigurarea unei prezente constante pe canalele sociale: Facebook + Instagram, optimizarea SEO On Page a magazinului si lansarea materialelor in presa de nisa. Ne-am dorit ca magazinul rezultat sa respecte toate cerintele actuale: securizare SSL pentru plati sigure, plata online (integrare Netopia), GDPR ready (modul pentru consimtamant cookie-uri, pagini – politica de confidentialitate, termeni si conditii). In strategia de promovare online ne-am ocupat deopotriva de campaniile Facebook Ads pentru trafic si conversii, precum si administrarea paginilor de Facebook si Instagram pe partea de copy-uri si grafica.

Bosanni - webdesk.ro
Bosanni website responsive

REZULTATE

Ca si functionalitati suplimentare aduse proiectului initial, magazinul online bosanni.ro beneficiaza de: badge cu discount produse, variabile (dimensiune corp, culoare, bec) produs, modul share produs, implementare interval de pret, personalizare pagina de produs cu descriere si recenzii. Lansarea magazinului a fost anuntata in publicatiile de nisa (casamea.ro) si in publicatiile cu profil financiar (financiarul.ro), campania targetand in egala masura imbunatatirea vizibilitatii in Google pe categoriile de produse comercializate. Pentru masurarea conversiilor online provenite din campaniile de Facebook Ads rulate, am implementat la nivelul magazinului coduri de tracking, astfel incat rezultatele campaniilor sponsorizate sa fie raportate cu precizie.

+ 0
clienti in prima luna de activitate
+ 0
modele de corpuri de iluminat vandute in prima luna
+ 0
trafic in prima luna