Orice manager isi doreste ca firma in fruntea careia se afla se se regaseasca in rezultatele fruntase ale motorului de cautare Google, dar atingerea acestui obiectiv intr-un timp scurt este iluzorie.

Toata lumea doreste traficul pe care il ofera prima pagina din Google, insa pentru ca rezultatele sa persiste, este nevoie ca specialistii SEO sa propuna strategii de White-Hat SEO, bazate pe principii etice, indiferent de practicile mai mult sau mai putin etice ale concurentei.

Intreprinderile de succes stiu ca, indiferent de potentialele capcane, oportunitatea merita costul. Deci, daca merita efortul, atunci este important ca investitia de timp si resurse sa nu fie penalizata de Google. In caz contrar, vorbim despre rezultate pe termen scurt, care va pot costa mai multi bani si care nu va aduc beneficii pe termen indelungat.

In timp ce unele companii (chiar si unele agentii de SEO) utilizeaza tehnici de Black-Hat SEO, este important sa se constientizeze ca actualizarile algoritmului Google tintesc in principal aceste companii care folosesc scheme de SEO nefavorabile pentru a-si creste clasamentul.

Companiile care prezinta un risc negativ nu ar trebui sa se restranga din urmarirea obiectivelor SEO. Dimpotriva, de fapt, Google devine din ce in ce mai bun in identificarea continutului de calitate si a indicatorilor sociali, aspecte care contribuie la autoritatea generala a unui site sau magazin online.

Succesul campaniilor SEO necesita un accent pe zonele potrivite

On-Page SEO

Acest lucru poate parea un punct evident, dar multe companii ignora procesul de optimizare seo on-page in intregime, cu toate ca aceasta poate fi diferenta dintre pagina 10 si pagina 3 a Google.

Continut de calitate

Google.ro este asaltat cu nenumarate exemple de content de calitate slaba, de la articole in limba engleza traduse superficial, pana la site-uri spam care furnizeaza texte irelevante pentru publicul tinta. Specialistii SEO vor sti, insa, ca un continut bun, relevant, va face mai mult bine pentru eforturile de a promova etic o companie, independent de natura sa. White-Hat SEO se bazeaza pe continut original, calitativ si relevant pentru publicul tinta caruia va adresati.

Backlinks din site-uri cu autoritate

Google vede linkurile catre site-ul dumneavoastra ca o confirmare a autoritatii acestuia. Miza unor campanii de optimizare SEO este de a determina motorul de cautare Google sa va priveasca website-ul drept valid si legitim, care are o anumita valoare si autoritate.

Social Media Sharing

Activitatea dinamica in Social Media este importanta pentru a obtine o pozitionare mai buna in Google. Sharing-ul in mod regulat pe social media inseamna o vizibilitate mai mare: oamenii va vor vedea postarile, vor da click pe ele, le vor citi si, speram, le vor distribui. De asemenea, Google utilizeaza datele pe care le primeste de la canalele de Social Media pentru a masura importanta si relevanta site-ului.

Persistenta zilnica

Strategiile de SEO White-Hat sunt incurajate de o etica desavarsita, iar specialistii nu se abat de la acestea, independent de practicile concurentei. Realistic vorbind, SEO echivaleaza vanzarile, in cele din urma, motiv pentru care nicio practica lipsita de etica in privinta promovarii nu poate fi argumentata si sustinuta.

Un exercitiu de excelenta

Potrivit specialistilor SEO Webdesk, succesul este ca o reteta. Daca urmati reteta si respectati toate ingredientele, aveti toate sansele sa obtineti amestecul mult dorit. Succesul survine atunci cand urmati intocmai pasii si nu adoptati masuri care va pot costa. In SEO, o scurtatura va poate costa resurse importante, dar si pozitia in Google. In plus, este important sa va stabiliti prioritatile si sa nu intarziati schimbarile necesare.

In SEO, mentalitatea corecta va poate ajuta sa construiti, iar obiectivele prioritare sunt fundamentul necesar pentru orice alta actiune. Amanarea nu face altceva decat sa va intarzie rezultatele si sa va iroseasca resurse. Luati-va timpul necesar pentru a stabili care sunt prioritatile si cum puteti ajunge cat mai repede sa va atingeti scopul.